Momo

En fjärdedel

Första inlägg!

Kategori:

Tjenamoss!

Det här är mitt första blogg inlägg och det första jag ska göra är att tillägna min kompis Sofie, en liten tanke. Hon tipsade mig om det här och jag tackade & bockade som en fin liten dam :P:P Nu var den tanken skänken... xd Men nu ska jag skriva om vad jag har gjort :):) Jag har chattat på msn & muppat till MCR, Löööve them so mötch :D Just nu är jag hungrig, har haft en kupong debatt me mammsen o pappsen xd Men jag vann o dom losa. ;P Men e trött som fasen oxå, boooring! Den som läser det här skulle nog somna av uttråkning xd

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha xd

    2009-02-27 | 18:14:31
  • Linn xdddddd säger:

    hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P

    2009-02-27 | 18:15:34
  • sofie säger:

    Hihi, du är ju jätte bra på att blogga :D:D:D

    2009-02-27 | 22:09:29

Kommentera inlägget här: