Momo

En fjärdedel

Hos Faster!

Kategori:

Tjena alla trevliga bloggare & bloggarinnor!

Är hos faster o har vart där ett tag nu, lånar pappas bärbara för tillfället... Ska se melodifestivalen vid åtta och äta nåt kött till. Intressant det här va rå.. xd Men nu ska jag säga vad jag gjort idag ;D Jag har vart me lilla Sofie i sthål-huset (älsk dig gmn) vilket var askul :) Vi va på bdb och kolla i typ 1 timme elr nåt. Men innan det var vi hos henne och gosa med hennes hamster Zunny, görgulli ^^ Men är avis på Sofies kompis Jennifer, som äger FULLSTÄNDIGT på att blogga. Din lille dumme unge! xd (Skoja) Wieee! Känner mig flum som fasen så jag kommer nog inte ha några vidare seriösa inlägg för resten av kvällen... X] (Luvin my smileysar) Uppdaterar snart!

Pözzar o Kramar
Wierda, flumma o galna Laisa

Kommentarer

  • Jen säger:

    aww, tack så mkt.

    Jag äger inte fullständigt på att blogga xd. Sofie är 100x bätter.

    :D

    2009-03-06 | 21:33:16
    Bloggadress: http://jenwho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: