Momo

En fjärdedel

Hallå där..

Kategori:

Oh du kära blogg!

Idag har man då bastat, badat i pool och gått på stan. Dagens inköp vart ett par rosa gympa dojjor som jag har blivit helt kär i :D Morgondagens köp kommer antagligen bli två linnen och spelet Sims 3 :] Jag har längtat som fan och tjatat som en idiot på mina kära föräldrar. Så nu är 700 spänn utlånade till imorrn, avbetalning pågår :P Min kompis Iris ville låna mig pengar, men det vart bättre så här, jag hatar att vara skyldig kompisar pengar. Som sagt, det spelet kommer vara inköpt och installerat innan 18:00 i morgon kväll.
Dagens omen; Min mobil är försvunnen.. Igen! ;_; -.-'' Mitt sega minne har glömt vart jag har lagt den, men den ska vara någonstans här hemma. Jag tror den har fått ben och traskat iväg, så det blir genomsökning av hela huset imorgon. Borde verkligen städa mitt rum, då hittar jag den nog. Men imorgon ska jag tillbringa en del av dagen åt Twilight också, vilket ska bli riktigt mysigt :D Inte för att blod och död är mysigt dock, det är bara att jag älskar romantik Alldeles för mycket. Kvällen har då tillbringats med filmen; Vi hade iallafall tur med vädret, Igen! Världens segast devintion av komedi i Sverige. Nu får ni skärpa i er! Mamma och pappa stirrade vidare på filmen; Taken, som jag redan har sett för en vecka sen. Mobilen måste iaf bli hittade tills på måndag, annars är det kört. Men en sak är då säker; Jag borde vid det här lagat lärt mig att sätta på ljudet på mobilen!! Gah! ;_; Men nog tjatat om min glömskhet. Förhoppningsvis kommer jag snart hitta den och kunna slå mig själv i huvudet för att jag inte kommit på att den låg just DÄR!
Men sov så gott nu allihopa och ha en fortsatt trevlig helg!
Laisa </3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: