Momo

En fjärdedel

Ja, Hej..

Kategori:

Ja, jag lever, konstigt nog..
Jag har jättetråkigt just nu, visst, man har shoppat lite och stekt i solen, men inte mycket mer. Livet känns ganska meningslöst med allt detta utseende fixerande, problem med skola & jobb och sedan ett stort, fett sommarlov på det hela.
Musik det är gött det, eller hur, på tal om något helt annat.
Jag ska nog önska mig en Canon kamra, dessutom.
Jag borde nog testa lite olika saker i sommar, bara för att testa liksom. Kanske bergsklättring, fast det kommer såklart aldrig hända, men däremot en annan sak som jag testa igår. Skrapbooking. Nej, jag vet inte hur det stavas! Det var faktiskt kul, och jag lyckades ganska skapligt för att vara första gången.
Nej hörrni, det här inlägget får hamna under olyckligt babbel.
Hare bra!
Laisa!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Sv: Aha, jumpsuitsen på HM har jag missat, det var synd! Men jag har provat några på BikBok och Topshop men de satt inte så bra T_T

    2009-06-24 | 15:15:33
    Bloggadress: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: