Momo

En fjärdedel

Hej!

Kategori:

Hej igen!

Idag har vart.. okej. Ingen panik, ingen ångest, ingenting. Inga känslor. Inget glatt, inget ledset. Så funkar världen omkring mig ibland. När dom förstår att jag vill vara ifred, eller åtmintone mig själv, så får jag vara det i små doser. Vi hade kemiprov idag, ytterst interresant. En stor bubbla i blå metall med en slang kopplad till sig. MAn skruvar lite här och där, och så vips så får man gas och eld.
>>Akta er kära barn så ni inte bränner ner skolan. I er skiter vi, men var försiktiga om resten<<
En rastlöshet gnager mig i magen nu. Jag har haft så fullt upp med allting att jag måste ha något att göra nu med... Ska nog spela någon melodi på flöjten. Ja, det gör jag. Vi ses om en stund!

[10 min senare]

Så där ja, nu har jag spelat lite. Lät väldigt skärt i mina öron, inte alls vackert. Våra stackars grannar. Jag sitter även och smånynnar lite för mig själv. På en låt som jag gjort; "Let me see the light again" Den är inte klar än, inte på långa vägar, men det är en början.
Faktiskt för en gångs skull så har jag någon att prata med, på riktigt alltså. Han börjar vekna, sakta men säkert.

Men jag bloggar mer sen. Det är ju helg, om det nu skulle göra någon skillnad..
Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: