Momo

En fjärdedel

Tomma åsikter och tankar

Kategori:

Goddagens!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva idag. Jag känner mig liksom bara... tom. Ingenting betyder något för tillfället. Jag har tömts på känslor, men jag vet att dom kommer tillbaka imorgon. Kvällen har varit som vanligt, iPoden i öronen, chattat med alla och ingen på msn och kännt hur allting har ryckts ur händerna på mig. Dagen tillbringades hemma hos Sofie fram till 14.00. Jag hör fortfarande hennes och hennes systers käbbel ringa i öronen. Jag kunde stänga in mig och krypa ihop till en boll i tio minuter innan hon irriterande nog tvingade ut mig och sa till mig att riva grönsaker. Dom fortsatte skrika, jag frågade om jag fick åka hem. Sofie skrattade, som om jag vart rolig. Vi åkte till Halvars och jag köpte en glass med 3 kulor. Tillslut fick jag komma till min kära föräldrar och jag tänkte; "Hallelujah!" Vi köpte en tavla på Chili till mitt rum och gick sen till Team Sportia eller något sånt, jag minns inte riktigt, och kollade på tält. Sen skyndade mamma och jag till new yorker och jag köpte en klänning, tights och skor. (Bilder kommer imorgon) Sen gick vi till gina tricot och köpte avslutnings klänning. Det var allt för dagen. Jag är förhoppningsvis gladare imorgon.
Sov så gott!!
Laisa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: