Momo

En fjärdedel

Musikcafé

Kategori:

Goddagens igen!

Idag har man då kört general repetion för skolcafét imorgon, som kommer att bli jätte roligt. Just nu väntar jag otåligt på att pappa ska kommma hem så att vi kan börja baka sockerkaka :] Me luve sockerkaka! Men iaf! Musikcafé... Det låter faktiskt ganska skrämmande. Massa ungdomar som skränar om idioter på instrument och sjunger halsen av sig XD Jag ska köra det senare altenativet. Ska nog ta lite bilder och lägga upp då, man vet aldrig :P Nu har jag även skitont i käken efter som jag har spelat "det vackraste" tusen ggr. Men man måste ju öva, så... DET ÄR JENNYS FEL!!! XDXD Känner mig för en gångs skull flumm idag, beror nog endast på nervositet och sorg över dels musikcafét, dels boken "när jag hör din röst" av Stephenie Meyer, som som vanligt är lika gudomlig på att skriva romaner. Jag har nu bestämt att jag ska köpa hennes bok som inte rör Twilight över huvudtaget, jag såg den i Philadelphia och vilöl nu köpa den. Där vart det en annan bok och en vit jumper, mysit värre. Blä, jag har ont i hårbotten ;( Iför sig är det mitt fel, men det skiter vi i för tilfället XD Usch vad tråkigt jag har ;_; Nä men nu ska jag fortsätta chatta lite på msn och ha skojjsigt :]

En liten bild som min bästis har redigerat på mig;


Fick inte fram den jag ville -.-' Så det fick bli en på min ängel! :D
Eran Laisa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: