Momo

En fjärdedel

Yo alla! :P

Kategori:

Tju alla glada!

Sitter nu framför datorn igen... Jag är en hemsk nörd :P Idag fick jag panik på spanskan, för att jag kunde i princip ingenting. Men jag ska ta revanch! Jag ska plugga tills fingrarna blöder på musikprovet. (Just nu hatar jag prov) Och så ska jag stå ut med vaccinations sprutan som en man.. "host" kvinna menar jag XD Idag ska jag gå på min första danslektion på 3 veckor och lära mig dansen Också. Det är ju sjukt! Om jag sätts med mer press kommer jag att svimma. Dagens tjatlåt; Don't let me stop you - Kelly Clarkson Jag vet, alla har hört den och My life would suck without you tusen ggr, men jag älskar dom som fan. Jo juste, jag har lyckats skapa en novell från besöket hos Sofie. Handlar om Guds barn, Gab och Rielle :P Eld och is, och dom blir kära i sina raka motsatser. Jag andvänder romantik och humor ALLDELES för mycket X] Men nu måste jag sluta, annars kommer Iris snart ringa och trakassera mig :P Men som ni vet;
Jag älskar er alla.
Ha en fortsatt trevlig vecka!
Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: