Momo

En fjärdedel

3 veckor och 5 da'r

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Ja... Hej!

Nu har det gått sådär jättelång tid igen, men jag bryr mig ärligt talat inte. Veckorna har svischat förbi, och jag har inte ens märkt det.
Idag fann jag ett inre lugn, lärde mig stanna upp, tänka efter och andas. Liis, oh underbara Liis, lärde mig det. Hon kanske är i det äldre slaget, men en sådan underbar kvinna så jag tror jag svimmar. Jag fick ett block och par jätte härlig sockor utav henne. Och vet ni vad jag har börjat använda blocket till? Jo, ett "citatblock". Jag har redan hunnit skriva fem citat. Usch, jag måste egentligen sova, men jag vill inte. Jag vill hålla kvar den gosiga i känslan i magen och bara fortsätta skriva. Skriva oändliga texter med kärlek, hat, sorg och skratt.
Nej hörreni, nu ska jag stoppa undan min flöjt och gosa ner mig i sängen, kanske läsa en bok. Vi får se..
God natt!
Laisa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: