Momo

En fjärdedel

Still Doll

Kategori: Musik

Hm... Ja, hej!

Det har varit en högst händelserik vecka! Jag har hunnit det mesta och lite till, fast det vill jag inte berätta nu. Jag vill inte berätta någonting... Det jag vill göra är att bara skriva. Jag har tråkigt, vill ha något att göra.
Hm... Jag lägger upp en utav mina favoriter i låt världen istället : Still Doll - Kanon Wakeshima.


Ni får även texten ^^

Kanon Wakeshima - Still Doll lyrics

Hi, Miss Alice
Anata garasu no
Me de donna yume wo
Mirareru no? 
Mirareru no? 

Mata atashi
Kokoro ga sakete
Nagarederu

Tsukurotta
Sukima ni sasaru
Kioku-tachi

Hi, Miss Alice
Anata kajitsu no
Kuchi de dare ni ai wo
Nageteru no? 
Nageteru no? 

Mou atashi
Kotoba o tsumaku
Shita no netsu

Same kitte
Mederu outau mo
Utaenai

Still, you do not answer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: