Momo

En fjärdedel

Det var länge sen!

Kategori: Bilder

Nej ve och fasa!
Jag har inte bloggat på.. vettefasen hur länge. Men jag har pluggat i mängder och försökt koncentrera mig på skolan. Och det gick ju... Okej antar jag. Har geografi läxförhör imorgon som jag vet att jag kommer misslyckas med, eftersom jag suger på geografi. Förhoppninsvis kommer spanskan på onsdag gå bättre, då jag har lättare för språk, har bara problem med någon liten smågrej som jag får fixa imorgon.
Gah, morsan ringde nyss och i princip det första hon säger är; "Har pappa förhört dig?"
Va fan, männsikan ska vara borta i 3 dagar och det ända hon bryr sig om är om fadern min har förhört mig inför ett prov ô_o Konstiga människa! Men hörreni, nu ska jag typ skriva klart min blodiga 5-6 sidors novell :P
Ciao!

Ja juste! Jag har skaffat nya iPod hörlurar, de andra krasades sönder totalt x.x'
Skullcandy is the shit;

Nice as hell, men nu ska jag sluta. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: