Momo

En fjärdedel

Borgsmo och rosa fluffvatten.

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hejsan!

Idag är det Torsdag, för de som inte vet, och idag har jag varit på Borgsmo. Vi har gjort det vanliga; Stött kula, hoppat längdhopp, sprungit 60 m, haft 2.4 km terräng löpning och haft stafett. Och vet ni vad? Vi vann safetten!! :D Iofs brukar vi vinna (d.v.s de senaste 4 åren), men man vart ju glad som in i helvete iaf. Du när jag kom hem satt jag vid datorn en timme as usual och sedan slängde jag mig i ett rosa bad. Jo, jag skojar inte! Det var faktiskt rosa hela skiten; Vattnet (orsakat av en badbomb), min badanka, schampot + balsamet och duschtvälen. Det var mysigt, fluffigt och sömnframkallande, jag somna nästan i badkaret. Sedan när jag klev upp var jag fräsch som en nyponros och len som en barnrumpa över hela kroppen. Men allt mitt fina, svarta nagellack typ "föll av", så nu är mina naglar neutrala, de jävlarna. Jag tycker inte om neutrala, men det är nog bara för att mina går av hela tiden när de inte är målade. Men nu skiter vi i mina naglar. Imorgon ska jag få en skiva, tAKIDA(!), med bidrag från kära mammsen. Sen får jag förhoppningsvis ett par lila/svarta avklippta vantar till denna höst dessutom. Men nog om det, nu skall jag plugga No, ett ämne skapat i helvetet av självaste satan!
Men puss! ^w^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: