Momo

En fjärdedel

Förlåt mig...

Kategori: Svammel utav den fåfänga

.. För att jag inte har bloggat på några da'r.
Men jag har som person nu börjat högstadiet och då måste man plugga mer, mycket mer. -.-' Och då har man inte tid för datorn, särskilt inte när man har dans, kör, orkester och andra saker att ta hand om. Jag har inte lärt mig prioritera ordentligt än, men det kommer nog. Men nu i helgen har jag lite tid att skriva, så antar jag att jag ska det. Men vad ska jag skriva om nu när jag har tid? O.o' Jag antar att jag kör med en vanlig sammanfattnings lista på vad jag har gjort under dessa... 3 dagar. x.x'

  • Jag har pluggat som en dåre i spanska.
  • Blivit ombedd att städa rummet och skitit i det.
  • Blivit ombedd att göra det igen, viftat bort min gastande mamma och sedan blivit utskälld efter noter.
  • Städat rummet (tillslut _ _').
  • Stirrat ut genom fönstret på den mörka natten.
  • Insett att ljuset kan vara ganska irriterande.
  • Insett att jag trivs bäst i kolsvart mörker.
  • Övat på min flöjt tills det kännts som om min käke åkt ur led.
  • Skapat 3 fina rosetter av band snuttar jag hittat hemma.
  • Gjort mamma rasande genom att klä mig som jag vill.
  • Fått reda på att jag ska på dop.
  • Ägnat minst 1,5 timmar åt att bestämma vad jag ska ha på mig på dopet.
  • Sagt till mamma vad jag vill ha istället för surströmming på surströmmingsskivan (det är inte det att jag inte tycker att det är gott, jag vill bara av någon anledning inte ha det imorrn o.o).
  • Fått en utskällning för att jag suttit kvar vid datorn vid halv 10 tiden istället för att sova (men ärligt talat så skickade jag viktiga läxgrejer till min klasskompis).

Tja.. Det är vad jag har gjort o.o Och så har jag upptäckt Cleverbot som så många andra. Det är sjukt, men kul som fasen :D Testa här ---> http://www.cleverbot.com/

Och så slänger jag in en liten fin dagens konversation också, ska försöka att göra det lite nu framöver. x]

Jag = L, William = W.

W -
Hey, kill him, i wanna see the blood.

L - Ooh, blood? I like blood, its fascinating. "Sjukt skratt och vilt stirrande ögon"

W - Man, you're kindda creepy budd. "Stirra konstigt på med höjt ögonbryn"

L - I know, but I'm a vampire unconscious.

W - Yes, of course you are... "Sucka och himla med ögonen"

Ja, jag ska förklara.. XD Jag och min lilla klasskompis William kom på något vänster in på att vi skulle döda våran kära klasskamrat Lukas (detta var på engelskalektionen, därav det engelska sppråket :3). Jag skulle typ slita upp honom med mina klor (läs naglar, det var bara William som uttryckte sig med ordet klor o.o'') och få blodet att spruta. Och där börjar vår fina konversation som jag la upp här. Det där med att jag undermedvetet är vampyr, det är nog faktiskt sant... >.<' "Evil laugh"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: