Momo

En fjärdedel

Höstgarderob, fint eller fult? Varmt eller Kallt?

Kategori: Bilder

Ja hej, allihopa!

Idag får det bli ett normalt inlägg, det igår vart lite creepy o.o' Men iaf, som rubriken säger! Jag visa lite ur min nya höst garderog, men observera, bilderna är skit dåliga x_x':


Nej fy, men kläderna gillar jag :D Jag tycker inte om den helsvarta eller helbruna höst klädsen, utan lite kärgklickar sättar jag helt klart lite här och var. Och de där jeansen jag har på första bilden, jag tror dem skrek Lisa. Men den fina lilla sjalelisjalen är min sen förra vintern, ett impuls inköp på HM, och jag älskar den än. Och den dära lilla texten på den gråa uppenbarelsen betyder "Act Now!", vilket också skriker Lisa. För ja, agera nu, inte sen :D Men "Life's a beach" tröjan förstod jag inte riktigt varför jag valde ô_o Det kanske är för att den är finare IRL, och de svarta jeansen har jag velat ha sen.. Jag växte ur mina förra, förförra SOMMAREN! x.x' Ursäkta, men jag har alltid varit lite småkär i helsvarta och färgglada jeans :P Och vet ni vad jag mer har köpt, JO! Sista GodChild pocketen, och då menar jag verkligen sista! :/ Det är lite synd, för den serien är riktigt vacker. Lik, kärlek, blod.. Vanskapta människor och återuppväckta lik... Låter kanske inte vackert, men det är det.


Kärlek på den serien <3
Liksom, jag är nog lite väl förtjust i den här. Jag läste ut den sista pocketen på trekvart cirka. Men jag kommer nog läsa om hela skiten, Igen! Riffael är så sockersöt i den här serien också, man vill bara kyssa människan x.x' Men Cain är min gullgosse, nu och forever. Eller han är inte min, han är Riffael's, men det ignorerar vi för tillfället ^^
Nej! Nu ska jag sluta tjata om något ni tycker är tråkigt!
Men iaf, hur tycker ni att en höstgarderob ska se ut? Ska den vara smockfull med varma, härliga färger som t ex. guld, brunt, orange, gult (solgult, inte citrongult), rött, purpur och mörkblått.
Eller ska den vara iskall med färger som t ex. vitt, grått, silver, svart, turkost och citrongult?
Jag bestämde mig för det tidigare alternativet, eller så har jag blandat båda.
Men som sagt, vad tar ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: