Momo

En fjärdedel

Söndag kväll!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjoo alla goa läsare x]

Sitter här och studerar engelska samtidigt som jag lyssnar på Nightwish i iPoden. Det går... Ganska bra faktiskt :D Det enda ämnet som fastnar i min hjärna verkar vara engelska =_=
Men nu till något annat! Idag har lilla jag varit med en kär kompis kallad Sofie, och vet ni vad? Mössa som jag glömde där för jättelänge sen som jag tänkt ta med mig nu, kom inte med! Vet ni hur stört det kändes att glömma den där för typ.. 10:nde gången? Men så kan det gå... Men jag hade åtminsone kul hos Sofie, vi flög radiostyrda frigolitflygplan och åt choklad. Det var gott ^^

Vi såg på Mtv också, vilket var lite stört, var bara sjuka serier om olika kändisar, vilket jag alltid har tyckt var tråkigt, vilket det var även nu. Jag menar, jag bryr mig inte särskilt mycket om att någon kändis skilt sig från en annan. Jag känner inte människorna, end of story! Men nej nu ska jag "studera" lite mer mina kära vänner, jag vill inte ha något fel på glosorna imorgon. Wish me luck!

End of story!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: