Momo

En fjärdedel

Min vän Ryusuna

Kategori: Kompott

41 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon? - Emma Rysuna Frejd 8D
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? - Några dagar sen, jag stack direkt efter bion ._.
4. Vad har hon för hårfärg? - Brun
5. Brukar hon färga håret? - Inte ofta, men någon gång då och då :)
6. Vilka färger har hon haft? - Ingen aning, för jag är så ouppdaterad -.-
7.Vad har hon för parfym? - She has no ze parfym :D
8. Är hon galen? - Wel... Hm.. Japp, absolut 8D
9. Vad är erat bästa minne? - Det gågna året ^^
10. Har ni många minnen ihop? - Kan man säga, fast det är egentligen inte så många.
11. Vart bor hon? - Jag tror.. att hon bor på Vikbolandet. Omg vad min geografikunskaper suger XD
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej ._. Men vi ska någon gång till Japan ^3^
13. Är du avundsjuk på henne? - Inte värst o.o
14. Vad heter hennes syskon ? - Wilma, Gustaf och Anton
15. När träffades ni första gången? - När jag gick i fyran och hon i femman :3
16. Hur träffades ni? - Ehm... Vi kan båda sjunga o.o
17. Vad går hon på för sporter? - Judo -.-
18. Vad kan hon göra på helgerna? - Det beror på :]
19. Göra efter skolan? - Ehm.. Bita folk? =_= XD
21. Har ni pussats? - Nej O_O Har vi det Ryu?
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - Nej, men jag hoppas att hon vet det o_o
23. Har hon fräknar? - Inte vad jag vet.. o.O
24. Har ni kollat på film någon gång? - Jadå ^^
25. Har ni bråkat någon gång? - Faktiskt... Aldrig någonsin.
26. Har ni sovit i samma säng? - Ehe.. Ja -.-
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - Jag har nog det...
28. Har du sett henne gråta? - Nej, hon är en stark och otrolig männ'ske ^^
29. Vad gjorde du då? - Jag har inte sett henne gråta -.-
30. Har du sett henne vara riktigt arg? - Ja, det var läskigt ._.
31. Har hon sett dig gråta? - Har hon säkert >.<
32. Vad ska ni göra i sommar? - Bada, sola och snacka tills vi storknar? 8D
33. Har hon svikit dig någon gång? - Absolut inte O_O
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - Många ggr, tacka Gud för Skype -.-
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Vara ett mentalt vrak i veckor, och sedan gråta i flera år framöver ._.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 ÅR ? - Ja, det ska jag se till. :D
37. Älskar du henne? - Väldigt, väldigt, mycket ^w^
38. Vad är det bästa med henne? - Hon säger alltid sanningen, och är en väldigt god lyssnare med rolig humor.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? - Hennes kläder =_= Fast hon är söt, så det vinner hon på :D
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? - Det skulle jag nog o.o
41. Hur ser hennes klädstil ut? - Grabbig :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: