Momo

En fjärdedel

Test och lite info

Kategori: Kompott

Höger- eller vänsterhänt? Stolt vänsterhänt :D
Humör just nu? Hm.. Hungrig >.< 
Kläder just nu? Trasiga jeans, übersöt tisha och munktröja.
Musik just nu? Fidelity - Regina Spektor
Sommarplaner? Det vanliga antar jag, motorcykelresor och massa läsning :)
Hur många kuddar sover du med? Två, båda blir platta efter någon minut -.-
Spelar du nåt instrument? Japp, tvärflöjt, och ska börja spela sax samt gitarr ^^
Morgon- eller nattmänniska? Natt o.o Jag är rena rama ugglan XD
Vem är viktigast för dig? Ryu är viktigast (Förlåt Suki ._.)
Bio eller promenad? Hm... Båda ^w^
Är du kittlig? Under fötterna och på magen =_=
Snarkar du? Tror det, har nog det efter pappa o.o
Stjärntecken? Vädur, 26 mars :D
Äckligaste insekten/djuret? Hm... Ingen speciell, tycker de flesta är ganska coola :D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeläsande, jag står inte ut när jag inte vet vad folk tänker ^^''
Vad vill du jobba som? Något kreativt, helst inom musik :3
Stökigt eller välstädat? Välstädat, ast jag orkar inte hålla det så ^-^
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nope, aldrig, jag är en riktig fegis ._.
Gillar du att sjunga? Mycket, och jag har hört att jag sjunger bra också :3
Anser du att du är stark? Det beror på, jag bär gärna runt på personer o.o
Vad gör du om du får hicka? Skrattar varje gång, gör inget åt det egentligen XD
Vad längtar du mest efter just nu? Tobbe o////o



Well, jag hade inget att göra, och inget att skriva om. Så då blev det såhär :] Fast nu när jag tänker på det så har jag något att berätta... Min bror ska gifta sig! Det är otroligt, om några år jag kanske t.o.m är faster. Okej, nu känner jag mig som värsta stolta sytern här, men det ska jag väl vara? Min älskad bror har någon som han vill spendera resten av sitt liv tillsammans med, och den här personen vill antagligen samma sak. Det känns lite synd att dela med mig av min bror, fast jag är ganska van vid det här laget, och Anneli är så go, så det gör absolut ingenting ^/////^

Lots of Love, Laisa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: