Momo

En fjärdedel

Mysig dag

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Nämen Haj Haj! :D

Jaha, vad har man gjort idag då? Jo, man tar en "pluggfika" efter skolan med goaste Ryu och Suki. Bättre och härligare tjejer får man leta länge och väl efter för att hitta. Anywho! Vi masade först iväg och åt på Chili Wok på ströget och satt och snacka en stund. Någon random man gick fram till oss när han ätit färdigt och frågade om vi åt ordentligt, eftersom då blir vi tydligen smarta och allt det där andra. Jag halvviska då lite halvdiskret att det inte hjälpte hur mycket vi åt, vi skulle ändå fortsätta vara dumma som nötter.
Efter det så gick vi vidare till ett cáfe (jag skulle kunna säga vad det heter, men jag suger på att komma ihåg namn 8D) och drog upp våra fina små läxböcker. Jag fick inte så mycket, men det gjorde inget, jag klarar nog matten i vilket fall som helst. Det är det som är skönt med att vara lättlärd, jag fattar grejer relativt snabbt och behöver inte direkt plugga. :)
Efter ett tag så behövde Suki dra då hon hade andra saker att göra. Klockan var du ungefär kvart i fem... Ryu och jag satt kvar och diskutera till en stund efter sju då vi masade oss över till McDonalds där vi delade på en glass. Ryu var snäll och pröjsa mina 6 spänn. Tror jag... Hon krävde iaf inga pengar utav mig. Ehe...
Nämen oj hörreni, nu måste jag gå och lägga mig!

Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: