Momo

En fjärdedel

Fikapauser

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Sitter här och skriver ner fina citat på färgglatt papper. Funderar på var jag ska sätta upp dem medan jag lyssnar på pepp-musik och försöker hålla mig vaken en liten stund till. Har inte hänt så mycket idag, har mest försökt städa extremt lite efter en lång sovmorgon och pannkakslunch. Lyckades ta ett skönt bad innan mammsen och pappsen hämtade upp mig för att åka och handla på Hageby. Det är i princip vad som har hänt idag. Mamma och jag ska nog ta och hänga lite på stan imorrn, blir nog mysigt. Kommer säkert bli något fika-stopp i så fall också. Ska nog göra lite valpögon så att vi kan gå till mitt nya favvis-kafé som bara är för henne och mig. Har övervägt om jag ska visa det för någon utav mina kompisar flera gånger, men det känns inte riktigt rätt, så jag upptäckte det genom mamma. Min fina, älskade mammsen.
Nej hörreni, godnatt på er! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: