Momo

En fjärdedel

En vanlig dag i April

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hejsan!
Nu sitter jag här framför datorn efter tre dagars produktivitet. Var hos Emma i två da'r, från 8 på tisdag-morgonen tills 4 på onsdag-eftermiddagen. På tisdagen satt vi mest och spela tv-spel och somnade under tiden. Vi åt också den mest ohälsosamma lunchen jag någonsin varit med om; hemmagjord chokladkaka samt popcorn. Men vad gör man? På onsdagen var vi dock lite duktigare och drog oss upp vid halv 11 och gjorde i ordning lite trevlig frukost för att sedan slå oss ner i hennes säng för att titta på Sex and the City. Många skratt och två timmar senare ger vi oss ut på en liten promenad med söta Tess innan vi tar oss an uppgiften att mocka i stallet. Jag hade smått ont i ryggen efteråt... Efter det så fick jag komma hem, packa om väskan och sedan dra och köra box på gymmet med kära mor och far.
Idag så fick jag gå upp lite tidigare för att spänna tandställningen. Efter jag hade fått turkosa band i mun istället för rosa så ringde jag till pappa och vi bestämde oss för att träffas för lunch. Det slutade med att vi hamnade på en liten vietnamesisk resturang precis previd stan. Jag åt någon underlig nudelsoppa med kött i. Den smakade sådär om jag erkänna, men jag lyckades få i mig hälften och gick därifrån mätt. När jag kom slappade jag några timmar innan jag tog tag i lite städning runt huset och gjorde fint här och var innan jag gick upp till Netto för att panta och köpa godis för de pengarna jag fick.
När pappa sedan kom hem var han jättesnäll och gjorde pannkakor åt mig till middag. Mums!
Sov sött! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: