Momo

En fjärdedel

Aouch

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Det har varit en väldigt konstig vecka, den som har varit. Mycket ångest men också mycket glatt och trevligt som hänt. Fick äntligen veta vare sig man har kommit in på sitt första hands val till gymnasiet eller inte (prelimenärt det vill säga). Visade sig att jag inte hade kommit in, vilket tog ganska hårt på mig. Det tog mig ungefär två dagar att fatta att det inte var jordens undergång, så man kan säga att mellan måndag och onsdag så var jag lite av ett vrak. Men med hjälp av Emmis och Ollies hjälp så drogs jag ur min misär. Jag är hemskt dramatisk, så det är helt otroligt att de äns lyckades. Emmi tog med mig på fika under tisdag-eftermiddagen och Ollie bara var där och gick med på att hjälpa mig med matten under onsdagen på orkestern. Så imorrn blir det matteplugg för hela slanten. Bless his soul Emma! (Internskämt, vet inte om jag vill berätta hur det äns kan ses som roligt). But anyway.
Just nu försöker jag skriva ihop en utav många uppsatser, går sådär. Måste göra klart den tills imorrn dock, har skjutit upp det alldeles för länge. Något mer? Nej, jag tror inte det.
Cheerio! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: