Momo

En fjärdedel

Jag mår nog bra

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Lyssnar på lite måbra-musik innan jag drar iväg till kulturskolan för dagens repetition. Sitter även och knaprar på lite havssalt-choklad, mums! Är väldigt trött för tillfället, men jag vet att det kommer försvinna så fort jag komer in i byggnaden. Det gäller bara att ta sig dit. Jag har dessutom mina glada kläder på mig idag, så inget kan gå fel, har jag bestämt. Om du inte vet vad glada kläder så är det de mest färgglada kläder du kan hitta, helst multifärgat. Det roligaste jag har på mig idag är svarta knästrumpor med olika neonfärgade fyrkanter på. De håller mig varm och snygg på samma gång, hehe.
Sen när jag kommer hem ska jag försöka färdigställa spanska-inlämningen. Kanske ta ett bad med en badbomb. Dricka ett ton té. Läsa en god bok. Jag känner mig mer mogen ju närmare jag kommer gymnasiet. Mer kreativ också för den delen, vilket får mig att bli glad och trevlig mot andra. Det känns som om jag mår mycket bättre än jag gjorde för ett halvår sen. mycket bättre!
Det var allt för nu.
Cheerio!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: