Momo

En fjärdedel

Oh God, oh Lord

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Bestämde mig för att bara kika in lite snabbt innan jag går och lägger mig. Det blev ingen träning idag på gymmet, som jag hade planerat, utan det slutade med att jag följde med Emma till hennes judoträning. Så istället för att vara hemma två timmar för att sedan gå och träna slutade med att jag inte var hemma förrän halv 10. Geez! Men det var väldigt kul och trevligt då jag inte sett henne på lite mindre än en månad skulle jag tro, dock gjorde jag så att hon missa bussen...
Tandställning imorrn då då. Sedan bugg på kvällen och sen orkester på onsdag. Ska bli intressant att se allas reaktion. Jag börjar få lite kalla fötter, men jag intalar mig själv att det kommer bli superbt. Jenny i min klass tipsade om att ta en panodil innan jag går till tandläkaren för att få rälsen insatta, förhoppningsvis så hjälper det. Vi håller tummarna! Vi har skämtat lite om att tandställningen kommer bli min Valentine-date för i år. Inte särskilt kul nu när jag tänker efter... Aja, det blir som det blir. Fortsatt trevlig måndag!
Godnatt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: