Momo

En fjärdedel

Jag saknar dig

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Nej nu skäms jag lite, för att i början av det här året lovade jag mig själv att skriva mycket på bloggen. Tyvärr så har jag varit så trött efter allt som har hänt, så jag har liksom inte orkat de senaste dagarna. Men nu har jag tagit ett långt, skönt bad och läst lite fina bloggar, så nu är jag tillbaka på banan.
Föreställningarna på brandstationen gick bra, i fall ni undrar. Dock svor jag under min sista föreställning, jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Varför undrar ni? Jo för att det inte är bra att skrika ut "fan" inför en massa 6-åringar... Men ingen blev sur på mig, de bara frågade om jag hörde det själv. Nationella i svenskan gick också bra, jag  kände mig självsäker med det hela och blev klar relativt tidigt.
Resten av veckan har jag spenderat genom att sakna personer och bli nervös över det faktum att jag får tandställning på tisdag. På onsdag kommer jag träffa en hel hög med folk som kommer undra vad fasen hände. Eller så kommer jag verka så oberörd över det faktum att jag kommer ha en massa metall i munnen att de inte ens märker. Eller...? Oh lord, om det blir så kommer jag vara en mycket glad persika (fråga inte, du lär inte få ett vettigt svar).
På tal om något helt annat, ska ta och försöka "göra om" mitt rum lite imorrn. Se om det är något jag kan slänga ut eller göra om. Kanske kolla runt i resten av huset och se om jag hittar något kul, man kan ju alltid hoppas. Vad mer? Jo! Funderar på att köpa lite fler väggdekorationer. Ni vet, såna man liksom "klistrar" upp på väggen. Jag har redan en som ser ut som ett träd med en massa fåglar runt omkring i svart och skulle vilja en till sån. Fast den här är en fin text som jag hittat på clas olsson. Har även surfat runt lite på Chilli och hittat massa fina prylar, är så glad att de har en butik i Norrköping.
Längtar tills Alex kommer hit...
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: