Momo

En fjärdedel

Oj oj då.

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Wow, för att vara lov händer det relativt mycket! I måndags körde jag core med mamma på Friskis&Svettis, i tisdags hade jag bugg och var i princip död när jag kom hem. I onsdags var jag med Emma på stan (utförde mer shopping) för att sedan dra till F&S igen och köra boxning med mamma. Gissa vad? Emma sov över, så idag bestämde vi oss för att tvinga hit Ollie. Han gick vilse på vägen hit... Vi trodde basically att han dött i något buskage någonstans. Tack och lov dök han upp, sså vi kunde dra och köpa glass. Han var inte glad över det, då han precis hade irrat runt i en halvtimme. Men med varsin Ben&Jerry's i högsta hugg slängde vi oss i soffan för att kolla på lite TV. Det slutade med att vi såg Top Model och halva Project Runway innan alla drog hem.
Så nu sitter jag här, ensam och hungrig med en skum craving för att spela på min saxofon. Vi får se hur det blir med det...
Cheerio! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: