Momo

En fjärdedel

Upplyst

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Imorrn gäller det. Genrep. Eller ja, generalrepetetion om man ska vara 100% korrekt. Så det blir att gå upp kl.8 som jag nämde igår för att sedan gå till spårvagnen i det svinkalla vädret. Tur att mamma sa att man kunde åka spårvagn en ganska bra bit innan man behövde gå. Så istället för att ta en 30-40 min lång promenad så blir det en på kanske 10. Mycket bättre om ni frågar mig.
Påtal om något helt annat så hade jag engelska idag. Åh gud, jag älskar engelska. Anyway! Så vi hade en kort genomgång och sedan två slags uppsatser som vi kunde skriva. En som var om ens drömjobb och den andra som skulle beskriva hur sjukt jävla awesome man är. Jag lyckades färdigställa den andra, men kom bara halvvägs med den första, om det nu är logiskt. Men jag skrev sen klart den på rasten för att sedan storma in på min parallelklass' gympalektion. Min lärare tog emot pappret och läste snabbt i genom de båda uppsatserna innan jag gick tillbaka. Jag trodde jag lyste upp hans dag, om än bara lite. Jag mådde så jäkla bra efteråt. Han liksom småskratta när han läste och log innan han nicka och sa att det var riktigt bra.
Ska tvätta av ansiktet och sen gå och lägga mig.
Nattis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: