Momo

En fjärdedel

Stress, stress, stress!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hej där!
Kikar in för att säga att jag inte ens borde vara här. Att jag är så stressad med skolarbete att jag knappt ens vet var jag ska börja eller ta vägen. Att jag har varit sjuk i två da'r och ledig i en men ändå inte haft förståndet att arbeta på det jag faktiskt måste arbeta på. Jag håller på att tippa över p.g.a min egen dumhet och vet inte om jag kommer klara av allt det här. Och istället för att sätta igång så sitter jag här och rantar. För att det får mig att må bra, och för att jag lugnar ner mig själv lite genom att göra så! Det var allt för idag, I'll keep you posted. Får se om jag är fullkomligt ihjälslagen eller något liknande av ungefär 4 lärare efter imorrn.
See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: