Momo

En fjärdedel

iPad-surfning

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Oj då, missade visst ganska många dagar där. Men jag har faktiskt gjort saker som har hållit mig upptagen. Ärligt talat är det dock att jag mest har varit suppertrött och dragit på mig en förkylning den senaste veckan. Det kommer grymt olägligt kan jag säga er då framträdandet på kulturkammaren är imorrn och jag har ont i halsen. Kul va? Nej men det blir ju så ibland, så jag ska mig igenom det. Vad mer har hänt? Jo! Jag har fått reda på när jag ska göra intagningsproven till De Geer och Rytmus, grymt kul! Dock krockar De Geer med nationella i språk, så jag måste fixa med det på något sätt... Men hörreni nu måste jag sluta, skriver det här på en iPad och nu ska jag fortsätta leka lite :) Ses imorrn. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: